10 Fit Tips voor de Drukke Kantoormedewerker

10 Fit Tips voor de Drukke Kantoormedewerker: Werk je op een kantoor? Als we op kantoor werken, brengen we onze dagen over het algemeen door aan ons bureau en niet genoeg bewegend.

Daarom heb ik 10 fit tips verzameld om je de hele dag in beweging te houden en je te helpen je gezondheidsdoelen te bereiken!

10 Fit Tips

1: Parkeer verder weg van de ingang van het gebouw. Als je met de auto naar je werk gaat, probeer dan verder weg van het kantoorgebouw te parkeren om meer stappen te zetten!

2: Loop elk uur. Als je aan je bureau zit, blijft je de hele dag stil. Plan om elk uur 5 minuten rond te lopen om je bloed in beweging te krijgen!

3: Drink veel water: Drink veel water om je op weg te helpen! Dit zal helpen bij de hersenfunctie en je helpen om in beweging te komen.

10 fit tips

4: Neem gezonde snacks mee naar het werk: pak vers fruit en groenten om de hele dag door te snacken.

5: Word actief tijdens je lunchpauze: Nodig enkele collega’s uit om tijdens de lunch met je te gaan wandelen

6: Ontbijt thuis. Thuis ontbijten helpt je om ongezonde verleidingen te weerstaan die op kantoor kunnen komen, zoals luxe lekkernijen tijdens een vergadering.

10 Fit Tips voor de Drukke Kantoormedewerker 1

7: Beperk wat je aan je koffie toevoegt. Wanneer je veel melk en suikers toevoegt, draagt dit bij aan je calorie-inname voor de dag. Ook raak je meer verslaafd aan je koffie door alle extra suikers.

8: Neem de trap. Elke dag de trap nemen in het kantoorgebouw helpt je benen en spieren in beweging te krijgen. Dit zal je lichaam helpen om de hele dag door calorieën te verbranden!

9: Zorg voor natuurlijk zonlicht. We weten allemaal dat zonlicht ons vreugde brengt! Dus ervoor zorgen dat je naar buiten gaat en van de zon geniet (zolang het duurt) is erg belangrijk voor het verbeteren van je humeur, je dag en je energieniveau.

10: Pak een gezonde lunch in. Een van mijn goede vrienden neemt graag veel eten mee naar haar werk. Ze eet niet altijd alles op, maar ze vindt het fijn om te weten dat het er is. Ze plant haar eetdag meestal door midden in de ochtend wat fruit te eten en dan rond 14:30/15:00 veel verse groenten te eten, zoals komkommer en wortelen en paprika!

Volg mij op Instagram voor meer snelle tips!

Laat een reactie achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Scroll naar top